![]() XHost |
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
CRAIOVA
INSTITUŢIONALĂ
2008 - 2012
DIRECTOR,
DIRECTOR
ADJUNCT,
Prof. Camelia Ghidoveanu
·
Legea Învăţământului nr. 84/1995
modificată şi completată;
·
Statutul Personalului Didactic – Legea Nr.
128/1997modificată şi completată;
·
Planul Cadru pentru învăţământul
primar şi gimnazial în conformitate cu Ordinul Ministrului Educaţiei
Naţionale nr. 4150;
·
Legea privind asigurarea calităţii în
educaţie;
·
Modelul Renaşterii României prin educaţie;
·
Programul de dezvoltare a unităţilor de învăţământ
preuniversitar;
·
Managementul educaţional pentru
instituţiile de învăţământ preuniversitar;
·
Hotărâri de Guvern, Ordine de Ministru, precum
şi alte acte normative ce reglementează activitatea în
învăţământul preuniversitar de stat;
·
Buletine informative ale proiectelor de reformă
a învăţământului preuniversitar-Iosifescu, Ş. (2000)
·
Strategia Dezvoltarii Învăţământului
Preuniversitar în perioada 2008-2015;
·
Programul de Guvernare 2009-2012
PREZENTAREA
UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT
Unitatea
şcolară: Şcoala cu Clasele
I-VIII Nr. 32 “Al.Macedonski”
Adresa
unităţii: Str. Castanilor Nr.
4, Craiova
Localizarea
geografică: în partea de vest a municipiului Craiova, cartierul Craioviţa Nouă
Trăsături
caracteristice:
Populaţia
şcolară:
În anul şcolar 2008-2009 au fost înmatriculaţi un număr de 1021 elevi, ce sunt repartizaţi în 39 de clase.
Perspectiva următorilor 3 ani şcolari este de menţinere a efectivelor de elevi, chiar în uşoară creştere (aproximativ 1080 de elevi); la fel şi numărul de clase (39 -40 de clase).
Mediul de provenienţă al elevilor: urban.
Personalul
şcolii
Pentru acest an şcolar încadrarea cu
personal se prezintă astfel:
v
Personal didactic: 58 de posturi din care: - titulari:
56,28 posturi
- suplinitori: 1,72 posturi
v
Personal didactic auxiliar: 6 posturi
v
Personal nedidactic: 9 posturi
Calitatea personalului
didactic:
Încadrarea
cu personal didactic în unitatea de învăţământ este una de
excepţie, deoarece beneficiază de un corp profesoral deosebit. Nu
există nici un cadru didactic necalificat, iar din cei existenţi
majoritatea au gradul didactic I :
v
gradul didactic I: 63,50%
v gradul didactic II: 14,30%
v gradul definitiv: 20,63%
v debutanţi: 1,58%
Rezultatele remarcabile
obţinute de Şcoala Nr. 32 de-a lungul timpului au fost posibile
datorită corpului profesoral de excepţie de care a beneficiat. Toate
cadrele didactice care şi-au desfăşurat activitatea în
această instituţie au fost calificate pe domeniile de predare, neînregistrându-se
cazuri în care diverse discipline să fie predate de personal didactic
necalificat.
Trebuie să recunoaştem că nu numai calificarea a fost factorul determinant în obţinerea rezultatelor deosebite, ci şi performanţele cadrelor didactice care sunt recunoscute la nivelul judeţului şi al municipiului pentru performanţele profesionale individuale. Majoritatea cadrelor didactice s-au implicat în toate activităţile organizate atât de ISJ cât şi de CCD. Rezultatele cele mai grăitoare s-au regăsit la sfârşitul fiecărui ciclu de învăţământ (clasa a IV-a şi a VIII-a). Elevii din clasele a VII-a şi a VIII-a au obţinut rezultate bune la tezele cu subiect unic. De asemenea rezultatele la concursurile şi olimpiadele şcolare au situat şcoala, deci şi cadrele didactice, pe locuri fruntaşe la nivelul judeţului.
În anul şcolar 2007-2008 un număr mare de cadre didactice s-a înscris şi a parcurs diverse cursuri de perfecţionare pe domenii de interes organizate de ISJ şi CCD. Putem să amintim cursurile de: Consiliere şi orientare şcolară, Euroteacher, Educaţia copilului fără violenţă. Disciplina pozitivă, A doua şansă - abordare metodică, Educaţie pentru democraţie europeană, Managementul calităţii în educaţie, cursuri de formatori.
Un număr de 14 cadre didactice sunt înscrise pentru continuarea studiilor (cursuri universitare, cursuri de masterat).
Indicatori de evaluare a
performanţei şcolare – cantitativ şi calitativ
Este cunoscut faptul că
ierarhizarea unităţilor de învăţământ se face în
primul rând în funcţie de rezultatele absolvenţilor săi şi
abia apoi după performanţele personale ale cadrelor didactice. Cu
aceeaşi mândrie putem spune că elevii noştri ne reprezintă
cu cinste şi acest fapt s-a demonstrat la examenul de admitere, unde
procentul de promovabilitate a fost 100%. Nu numai faptul că au promovat
examenul de admitere este îmbucurător, ci şi faptul că, prin
mediile lor, elevii noştri au ocupat locuri fruntaşe în ierarhizarea
la nivelul judeţului, fiind admişi cu precădere
Elevii celorlalte clase dovedesc interes deosebit pentru pregătirea lor, lucru reprezentat în rezultatele obţinute la sfârşitul fiecărui an şcolar. Astfel putem spune că peste 65% dintre elevi au obţinut rezultate foarte bune, iar 35% rezultate bune şi cu perspectivă de îmbunătăţire continuă.
ü Rezultate şcolare: - elevi cu rezultate foarte bune: 61,22% (medii între 9-10)
o - elevi cu rezultate bune: 32,67% (medii între 7-8,99)
o - elevi cu rezultate slabe: 6,11% (medii între 5-6,99)
ü Procent de promovabilitate la tezele cu subiect unic: clasa a VIII-a
· Semestrul I
- lb. română: 98,42%
- matematică: 92,12%
- istorie/geografie:99,21%
· Semestrul al II-lea
- lb. română: 90,55%
- matematică: 98,42%
- istorie/geografie: 100%
ü Ponderea elevilor cu rezultate la concursuri şi olimpiade şcolare: 14,03%
ü Procentul elevilor care trec la un nivel superior de învăţământ: 100%
cu următoarele medii de admitere: - 9-10: 23,62%
- 8-9: 39,37%
- 7-8: 27,55%
- 6-7: 8,66%
- 5-6: 0,78%
ü Procentul notelor scăzute la purtare: 1,55%
ü Procentul de absenteism: 1,33%
ü Rata abandonului şcolar: 0,28%
ü Majoritatea elevilor şi cadrelor didactice este implicată în activităţi sociale şi culturale.
ü Şcoala are disponibilitate pentru o bună colaborare cu familiile elevilor.
ü Solicitările de transfer au avut ca motiv schimbarea domiciliului, opţiunea pentru un profil vocaţional sau migrarea părinţilor în alte ţări. Putem vorbi însă de o echilibrare a efectivelor şcolare, întrucât dacă în anul şcolar 2007/2008 am avut un număr de 42 de cereri de transfer către alte unităţi şcolare, alte 40 de cereri au fost în sensul transferării unor elevi la şcoala noastră (27 de la alte şcoli din municipiu, 9 de la şcoli din mediul rural, 4 reveniţi în ţară).
ü Posturile didactice au fost întotdeauna ocupate în procent de 100% cu personal calificat.
ü Rata mişcării personalului didactic: 8%
Resurse
materiale ale unităţii şcolare:
Şcoala Nr. 32 “Alexandru
Macedonski” Craiova îşi desfăşoară activitatea într-un
spaţiu propriu aflat în str. Castanilor , nr. 4.
Activitatea
didactică se desfăşoară în 23 de săli de clasă,
din care câteva sunt specializate pe diverse domenii de interes. La acestea se
adaugă cele patru laboratoare (fizică, biologie, chimie,
informatică conectat
Şcoala noastră este dotată cu o
bibliotecă amenajată corespunzător. Ea funcţionează
într-un spaţiu propriu, cu mobilier adecvat şi are în dotare 14 260
de volume şi un număr de aproximativ 930 de cititori.
Cabinetul medical funcţionează
într-un spaţiu propriu, utilat cu toate necesităţile şi are
încadraţi doi medici şi un asistent medical, care să asigure
servicii medicale de bună calitate.
Unitatea noastră şcolară
dispune de o sală de sport modernă, cu o suprafaţă de 1101
mp şi de 2 săli de sport amenajate în 2 săli de clasă
şi specializate în gimnastică recuperatorie.
Spaţiile sanitare au fost în întregime
reabilitate.
Calitatea managementului
şcolar
Activitatea managerială a avut ca obiectiv principal ridicarea standardului unităţii de învăţământ şi obţinerea performanţelor şcolare. Pentru realizarea acestor deziderate s-a avut în vedere implicarea întregii echipe manageriale, astfel încât activitatea de conducere să fie cât mai eficientă şi abordată ştiinţific în toate dimensiunile sale. Este ştiut faptul că lucrul în echipă oferă posibilitatea obţinerii performanţei şi că echipa este cea care, unită fiind, poate constitui modelul de urmat pentru toate celelalte colective.
Permanent au fost urmărite, parcurse şi studiate toate documentele ce au făcut referire la cadrul legislativ , administrativ şi educaţional.
Preocupările echipei şi ale managerilor au vizat în mod deosebit activităţile de parteneriat cu ONG-uri şi reprezentanţi ai comunitatii locale, deoarece aceştia vor fi viitorii beneficiari ai serviciilor de educaţie oferite de instituţia de învăţământ.
A fost implicată majoritatea cadrelor didactice, oferindu-le astfel posibilitatea să se afirme şi să se implice nu numai în activitatea de îndrumare şi dezvoltare a elevilor ca personalităţi.
Realizarea
obiectivelor propuse se materializează în performanţele obţinute
în activitatea educativă şcolară şi extraşcolară.
Părinţii consideră chiar un privilegiu pentru copiii lor faptul că pot fi instruiţi de un corp profesoral de înaltă ţinută profesională şi de faptul că sunt formaţi astfel încât să facă faţă cerinţelor unei societăţi competitive.
Având în vedere situarea geografică a şcolii într-o zonă eterogenă din punct de vedere social, un procent semnificativ al familiilor prezintă un venit sub venitul minim pe economie. Elevii proveniţi din aceste familii vor constitui un grup ţintă în elaborarea şi aplicarea unor programe educative, ce vor avea ca scop integrarea acestora în colectivitate, astfel încât să nu se simtă marginalizaţi, neglijaţi.
VIZIUNEA
Şcoala Nr. 32 “Alexandru Macedonski” este una
dintre şcolile reprezentative ale învăţămantului
doljean, care continuă o istorie
începută în 1975 şi clădită pe munca şi idealurile mai
multor generaţii de dascăli şi elevi .
În acest sens, oferim o educaţie
atotcuprinzătoare tuturor celor
care o solicită fără nicio discriminare. Pentru noi fiecare elev
reprezintă o personalitate în devenire a cărei evoluţie o
dezvoltăm, apoi o monitorizăm şi după absolvire. În acest
sens, politica noastră şcolară se sprijină pe un
parteneriat real în educaţie cu părinţii şi comunitatea
locală.
Putem să afirmăm cu mândrie că deviza
şcolii noastre a fost şi va rămâne “Tradiţie şi calitate!”
MISIUNEA
În instituţia noastră elevul este considerat partener în actul educaţional,
urmărindu-se dezvoltarea psiho-socială intelectuală
armonioasă a acestuia.
Principalul obiectiv este formarea culturii generale la elevi şi
pregătirea acestora în vederea accederii într-o treaptă
superioară de învăţământ. Oferim tuturor tinerilor
şanse egale în educaţie şi îi ajutăm nu numai la
însuşirea noţiunilor, ci şi la sintetizarea, conexiunea şi
aplicarea acestora. Aici este locul în care grija faţă de fiecare
persoană în parte şi încrederea sunt mai presus de
prejudecăţi. Milităm pentru ca elevii noştri să
cunoască şi să aprecieze valori precum responsabilitatea,
corectitudinea şi toleranţa.
Considerăm că fiecare elev are propriile
particularităţi, este o individualitate aparte şi din
această perspectivă desfăşurăm activităţi
care să contribuie la formarea personalităţii; fiecare elev
trebuie să-şi dezvolte calităţile, astfel încât să
aibă idealuri şi să fie capabil să-şi
construiască un drum în viaţă.
ECHIPA DE PROIECT
Proiectul
de dezvoltare instituţională reprezintă produsul gândirii
şi muncii unei echipe, fiecare membru al acesteia contribuind la
elaborarea strategiilor şi politicilor de dezvoltare
instituţională în perioada 2008-2012.
Componenţa echipei:
Profesor Sdreală Mirela – directorul unităţii de
învăţământ
Membrii echipei:
Profesor Ghidoveanu Camelia –director adjunct
Profesor Muntean Gabriel –
coordonator de programe şi proiecte educative
Învăţător Mladin Aneta – responsabil comisie
metodică clasa a III-a
Institutor Ozun Nicoleta – responsabil comisie metodică clasa I
Profesor Popescu Gheorghe – responsabil comisie
metodică matematică-informatică
Profesor Musceleanu
Floriniţa – responsabil comisie metodică „Om şi societate”
Profesor Petecel Mariana – responsabil comisie diriginţi clasele
VII-VIII
Vîlcu Crina – responsabil Comitetul de Părinţi
Cîrpici Carmen - reprezentantul primarului municipiului Craiova
Vasile Marian - reprezentantul Consiliului
Local Craiova
ŢINTE STRATEGICE
Pentru perioada 2008-2012 s-au stabilit
următoarele ţinte strategice:
1. Modernizarea bazei materiale a
şcolii
2. Perfecţionarea personalului
unităţii şcolare
3. Dezvoltarea relaţiilor cu
comunitatea
Acestea
vor fi transformate în programe şi activităţi concrete, ce vor
avea ca orizont de timp maxim un an.
MOTIVAREA STABILIRII ŢINTELOR
STRATEGICE
Analiza SWOT –
Modernizarea bazei materiale a şcolii
Puncte tari |
Puncte slabe |
·
număr mare de săli de clasă ·
existenţa unei săli de sport inaugurată la
începutul anului şcolar 2007/2008 cu o suprafaţă de 1101 mp ·
laboratoare moderne de biologie, fizică, informatică ·
cabinete moderne de logopedie şi consiliere
psihopedagogică ·
săli specializate (lb. română, religie, muzică) ·
existenţa a două săli de sport amenajate în două săli de clasă, specializate pentru gimnastică recuperatorie ·
tradiţie în ceea ce priveşte şcoala de calitate ·
menţinerea unor efective mari de elevi care plasează
şcoala pe locul al doilea la nivelul municipiului ·
o bibliotecă cu un fond de carte de peste 14 000 de volume ·
cabinet medical ce-şi desfăşoară activitatea
într-un spaţiu propriu amenajat corespunzător ·
spaţii sanitare recent reabilitate |
·
un număr din ce în ce mai mare de elevi supraponderali
şi cu diferite probleme de sănătate ·
dotare necorespunzătoare a unor laboratoare (chimie) ·
mobilier neergonomic ·
bază sportivă în aer liber necorespunzătoare ·
uzură avansată a clădirii (hidroizolaţie,
tocărie, reţea termoficare, termoizolaţie, refacere pardoseli) |
Oportunităţi |
Ameninţări |
o dorinţa politică de retehnologizare a învăţământului şi compatibilizarea acestuia cu repere europene. o disponibilitatea autorităţilor naţionale şi locale în sprijinirea şcolilor o disponibilitatea unor părinţi de a sprijini şcoala (donaţii, sponsorizări) |
o legislaţia în schimbare o procedurile greoaie de realizare a achiziţiilor o regiune slab dezvoltată din punct de vedere economic |
Analiza SWOT –
Perfecţionarea cadrelor didactice
Puncte tari |
Puncte slabe |
·
cadre didactice calificate ·
cadre didactice cu definitivat, gradul didactic II şi
gradul didactic I în procent de 98,43% ·
existenţa unui echilibru între cadrele didactice tinere
şi cele cu vechime în învăţământ ·
profesionalismul cadrelor didactice, disponibilitatea acestora
în efectuarea unor sarcini suplimentare, atitudinea pozitivă
faţă de cerinţele şcolii şi ale
comunităţii ·
tradiţie în ceea ce priveşte şcoala de calitate
(procente mari de promovabilitate la tezele cu subiect unic, procente mari de
promovabilitate atât la învăţământul primar cât şi la cel
gimnazial, număr mare de premii la olimpiade şi concursuri
şcolare) ·
preocuparea pentru autoperfecţionare şi
perfecţionare continuă ·
rata mică a absenteismului şi a abandonului
şcolar ·
menţinerea unor efective mari care plasează
şcoala pe locul al doilea la nivelul municipiului |
·
slaba implicare şi participare în proiecte
internaţionale sau cu finanţare externă datorată lipsei
de formare a cadrelor didactice în acest sens ·
metodologii de încadrare ce nu dau libertate şcolilor
să păstreze un personal stabil şi profesionist ·
mentalitatea anacronică a unor cadre didactice |
Oportunităţi |
Ameninţări |
o dorinţa politică de retehnologizare a învăţământului şi compatibilizarea acestuia cu repere europene. o posibilităţi de perfecţionare (Universitate, C.C.D., I.S.J.) o disponibilitatea majorităţii cadrelor didactice în ceea ce priveşte autoperfecţionarea şi perfecţionarea continuă o climatul din şcoală favorabil desfăşurării unui proces instructiv-educativ de calitate o relaţii interpersonale bazate pe comunicare, motivare, participare şi implicare o
sentimentul apartenenţei la
ceea ce este cunoscut sub denumirea generică de „Spirit |
o inerţia câtorva cadre didactice care nu sunt dispuse la eforturi în ceea ce priveşte perfecţionarea o gradul de insatisfacţie şi disconfort pecuniar al cadrelor didactice |
Analiza SWOT – Dezvoltarea
relaţiilor cu comunitatea
Puncte tari |
Puncte slabe |
·
tradiţie în ceea ce priveşte şcoala de calitate ·
disponibilitatea cadrelor didactice în ceea ce priveşte
colaborarea cu familiile elevilor ·
rata mică a absenteismului şi a abandonului
şcolar şi menţinerea unor efective mari (peste 1000 de elevi) |
·
nivelul de educaţie mediu şi submediu al familiilor
elevilor ·
resursele economice minime ale unui număr mare de familii
ale elevilor ·
bugetul tot mai redus de timp alocat de către
părinţi copiilor ·
un procent din ce în ce mai mare de elevi proveniţi din
familii monoparentale, dezorganizate, cu părinţi plecaţi în
străinătate |
Oportunităţi |
Ameninţări |
o
disponibilitatea autorităţilor naţionale şi
locale în sprijinirea şcolilor o
posibilitatea colaborării cu O.N.G.-uri, alte
instituţii de învaţamânt, instituţii de cultură o
dorinţa politică de retehnologizare a
învăţământului şi compatibilizarea acestuia cu repere
europene |
o
regiune slab dezvoltată din punct de vedere economic o
nivelul ridicat al ratei şomajului o
veniturile modeste ale părinţilor care atrag după
sine limitarea implicării acestora în viaţa şcolii |
Analiza SWOT – Resurse
financiare
Puncte tari |
Puncte slabe |
·
Finantarea de baza si finantarea complementara ·
Programul de guvernare ·
Administrator financiar competent |
·
Absenta interesului unor firme in sponsorizarea scolii |
Oportunităţi |
Ameninţări |
o
Buna colaborare cu autoriatatile locale o
Existenta unor venituri extrabugetare |
o
Neimplicarea in viata scolii a unor firme ce ar putea sprijini
financiar activitatea scolii |
OPŢIUNI
STRATEGICE
În vederea realizării
ţintelor propuse s-au stabilit următoarele opţiuni strategice:
Ř
realizarea unor proiecte în vederea atragerii de
fonduri;
Ř
colaborarea permanentă cu autorităţile
locale în vederea unei finanţări corespunzătoare
necesităţilor şi cerinţelor şcolii;
Ř
identificarea unor alte surse de finanţare
(sponsorizări, donaţii);
Ř
realizarea unor lucrări de reabilitare a
clădirii unităţii şcolare;
Ř
modernizarea laboratoarelor;
Ř
dotarea sălii de sport cu echipamente
corespunzătoare;
Ř
reabilitarea bazei sportive în aer liber;
Ř
dezvoltarea în rândul cadrelor didactice a
interesului pentru perfecţionarea în domeniul managementului de proiect;
Ř
crearea şi dezvoltarea echipelor de proiect;
Ř
îmbunătăţirea comunicării: acces
la informaţie, sistem de raportare, depozitarea informaţiei,
asigurarea feed-back-ului;
Ř
preocuparea permanentă privind promovarea
imaginii şcolii;
Ř
realizarea de parteneriate cu alte şcoli, cu
instituţii de cultură, cu autorităţile locale;
Ř
atragerea unui număr cât mai mare de
părinţi în acţiuni de sprijinire a şcolii;
Ř
folosirea beneficiilor generate de conflicte.
TERMENE DE REALIZARE
Strategia
se va desfăşura pe o perioadă de 4 ani, începând cu anul 2008
şi finalizându-se în anul 2012, când ţintele vor fi realizate.
Principalele
etape în realizarea proiectului de
dezvoltare instituţională sunt următoarele:
Ř
alcătuirea echipelor de lucru;
Ř
diseminarea informaţiei;
Ř
intensificarea relaţiilor de colaborare cu
autorităţile locale;
Ř
participarea unui număr cât mai mare de cadre
didactice la programe de perfecţionare privind managementul proiectelor;
Ř
colaborarea cu specialişti de
Ř
încheierea de parteneriate cu şcoli din
judeţ, din ţară şi din străinătate, precum
şi cu alte instituţii;
Ř
implicarea părinţilor în atragerea de
sponsorizări, donaţii, în activităţile extracurriculare
şi extraşcolare;
Ř
evidenţierea elevilor cu rezultate bune şi
foarte bune la olimpiade şi concursuri şcolare;
Ř
promovarea imaginii şcolii în mass-media.
ANALIZAREA
AVANTAJELOR OPŢIUNII
Ţintele strategice au fost alese în strânsă
legătură cu strategia naţională de descentralizare a
învăţământului preuniversitar şi au menirea creării
unui sistem de învăţământ organizat, administrat şi
finanţat conform rigorilor europene în ceea ce priveşte asigurarea calităţii
procesului instructiv-educativ, accesului liber, egal şi deplin al tuturor
copiilor şi tinerilor la actul educaţional, adecvarea ofertei
educaţionale la interesele şi nevoile beneficiarilor direcţi
şi indirecţi.
Calitatea educaţiei reprezintă o prioritate
permanentă pentru tot personalul instituţiei noastre, fapt ce se
regăseşte şi în deviza
unităţii noastre şcolare: "Tradiţie şi calitate!". Predarea şi
învăţarea de calitate contribuie la dezvoltarea personală a
elevilor, la bunăstarea societăţii şi la păstrarea
şi ameliorarea mediului.
Având în vedere
specificul acestei şcoli, echipa managerială îşi propune prin
acţiuni concrete, proiectate pe baza unor strategii adecvate, să
devină folositoare comunităţii.
Folosind calitatea
şi eficienţa maximă în activitatea fiecărui angajat al
şcolii, putem realiza şi dezvolta abilităţile necesare
pentru rezolvarea situaţiilor sociale oferite de viaţă, putem
să satisfacem curiozităţile elevilor, să le valorizăm
şi valorificăm, astfel încât în viitor să fie
pregătiţi, după posibilităţile lor, să se
poată integra în societate, ocupând un loc de muncă, capabili să
facă faţă unei economii de piaţă.
Strategia aleasă de
noi este realizabilă deoarece unele resurse (materiale, financiare, umane)
există deja, altele sunt previzibile. De asemenea, prin strategia
aleasă vom folosi mai eficient resursele disponibile. Toate acestea vor conduce
la dezvoltarea unităţii noastre şcolare, la creştşrea
calităţii educaţiei în şcoală, la lărgirea
accesului la educaţie a tuturor copiilor, la sporirea prestigiului
şcolii.
Planurile operaţionale
sunt elaborate pe termen scurt - maxim un an
şi reprezintă mijloacele prin care vor fi atinse ţintele
strategice, respectând opţiunile strategice.
La elaborarea acestora s-a avut în vedere dezvoltarea instituţiei prin proiectarea activităţilor care să contribuie la ridicarea standardelor educaţionale şi obţinerea performanţei şcolare pe toate domeniile de activitate. Se urmăreşte nu numai accederea elevilor noştri în instituţia de învăţământ liceală, ci şi obţinerea unor locuri fruntaşe la concursurile şi olimpiadele şcolare pe diverse discipline. Planul nostru include propuneri de activităţi specifice echipei manageriale de la nivelul instituţiei, dar şi activităţi elaborate de echipele de lucru.